ورود

ثبت نام

ورود

ثبت نام

آشپزخانه ای جذاب و شیک به رنگ طوسی

اغلب در طراحی اتاق خواب استفاده می‌شود، جذابیت ملایم خاکستری می‌تواند بسیاری از فضاهای داخلی را خنک کند. با این حال، یک قدرت مخفی باقی مانده است دگرگونی ظریف آن در آشپزخانه‌ها. اغلب در سرما برای رنگ‌های چوبی گرم‌تر باقی می‌ماند، توانایی آن در ایجاد تازگی و مدرن جلوه دادن آشپزخانه برای طیف وسیعی از سبک‌های خانه معجزه می‌کند.

چه با رنگ سفید ترکیب شود، چه صنعتی ایجاد کند یا حرکات صاف در زغال چوب انجام دهد، دامنه و عمق رنگ آن با بسیاری از رنگ های آشپزخانه سنتی رقابت می‌کند. همراه با رنگ‌های زرد روشن‌تر و شیب‌های آبی تونال، یک پالت تمیز بدون درام سفید یا سیاه ارائه می‌دهد. خودتان به چهل انتخاب برتر ما نگاه کنید. نواری از نور ال‌ای‌دی که در لایه‌های خاکستری میانی چشم‌گیر و در عین حال بی‌صدا است، بسیار بالای گل صد تومانی‌های سفید متضاد قرار گرفته است.

آشپزخانه خاکستری با الهام از مدل لندن

انبوهی از رنگ‌های خاکستری آشپزخانه منهتن طراحی شده توسط استیون گامبرل را پر می‌کند. این فضا که از یک کوکتل بار محبوب لندن الهام گرفته شده است، شامل کابینت آشپزخانه سفارشی و یک جزیره و همچنین کاشی‌های براق مترو است. لوستر سرژ موئیل است.

آشپزخانه خاکستری براق

کاشی‌های خاکستری با پوشش مروارید مانند، فاکتور سبک را در این آشپزخانه دنج، با کف‌پوش شطرنجی سیاه و سفید، تقویت می‌کند.

آشپزخانه خاکستری چشمگیر

این آشپزخانه لوکس لینکلن پارک که طراحی شده است از یک پالت خاکستری چشمگیر بهره می‌برد. طرح طراحی شامل سنگ کوارتزیت بیانکا پرلا، کابینت‌های رنگ شده و کشش‌های آهن فرفورژه است. یک دهانه محفظه‌ای، یک دهانه محفظه‌ای، اجاق را با گرافیت سیاه و برجستگی‌های مس و نیکل به همراه یک هود فلزی سفارشی به نمایش می‌گذارد.

آشپزخانه خاکستری پیچیده

در این آشپزخانه بزرگ پالم‌بیچ که توسط شرکت طراحی برنده جایزه Pembrooke & Ives ساخته شده است، کابینت‌های خاکستری و آسیاب‌کاری با رنگ‌های سفید در فضای مجلل ترکیب می‌شود.

آشپزخانه مدرن خاکستری

یک اثر هنری از Mircea Suciu بر روی دیوار کشویی چوب ماهون سفید شده آویزان شده است که آشپزخانه را از ناهارخوری در این آپارتمان معاصر پالم اسپرینگز جدا می کند. در تضاد کامل دیوارهای چوبی، کف سنگ مرمر خاکستری و کابینت فلزی قرار دارند.

آشپزخانه فارم خانه خاکستری

آشپزخانه خاکستری روستایی در یک خانه مزرعه ای لانگ آیلند دارای یک سینک مرمرین با یراق آلات Sonoma Forge است، کابینت با سنگ سنگ بنجامین مور نقاشی شده است، و مجموعه ای از نقاشی های Bea Evan دهه 1930 که در اروپا یافت شده است در قاب های جدید توسط Bark Frameworks هستند.

آشپزخانه خاکستری صنعتی

خانه‌ای صنعتی در سانفرانسیسکو با کف‌ها و تیرهای بتنی براق خاکستری می‌شود. کابینت آشپزخانه، میزهای آشپزخانه پنتال کوارتز، شیر آب، چهارپایه ها و مجسمه دیواری ساخته شده است.

آشپزخانه خاکستری شیک

در آشپزخانه یک آپارتمان، سینک، یراق آلات و پشتی کاشی است، آویزها، جزیره سفارشی دارای رویه مرمری است و کفپوش آن از سنگ آهک با کابوشن های مرمر سیاه است.

آشپزخانه خاکستری خنک

هنگامی که یک خانه ساحلی لانگ آیلند به یک خانه شیک تبدیل شد که برای زندگی خانوادگی طراحی شده بود، آشپزخانه به روز شد. کابینت با رنگ رالف لورن لاک شده است، یخچال و محدوده از ترمادور و جزیره آشپزخانه از فولاد ضد زنگ و گردو است.

آشپزخانه مدرن درختی خاکستری

در یک خانه مکزیکی که در میان درختان قرار دارد، کابینت آشپزخانه خاکستری، هود هواکش و میز متعلق به Boffi است. کانتر از نوع Caesarstone، یراق آلات سینک توسط Dornbracht، محدوده توسط Wolf و فرها توسط Miele هستند.

آشپزخانه خاکستری مرمری

آشپزخانه این خانه در شهر نیویورک با استفاده از سنگ مرمر طلای کالاکاتا و دیوارهای پوشانده شده با کاشی های واکر زنگر، یک پالت خاکستری آرام را معرفی می کند. یراق آلات سینک توسط Waterworks، چهارپایه های Palecek با پارچه Designtex پوشانده شده اند و کابینت با رنگ Stonington Grey بنجامین مور رنگ آمیزی شده است.

آشپزخانه خاکستری معاصر

خانه‌ای در شهر منهتن در منهتن خانه این آشپزخانه خاکستری خنک است که دارای صندلی‌های بار از فیلیپ استارک و چراغ‌های کلاسیک استیلنوو است. کف چوبی تیره رنگی از گرما را به طرح رنگ خاکستری اضافه می‌کند.

آشپزخانه خاکستری صیقلی

خانه شهری در ناتینگ هیل آشپزخانه خاکستری با کف‌های مرمری را به نمایش می‌گذارد که با جزیره آشپزخانه شیک مطابقت دارد. کافه ها مربوط به دهه 1970 هستند و کابینت ها به صورت سفارشی ساخته شده اند. یخچال‌ها هستند.

آشپزخانه صورتی و خاکستری

در یک خانه استخری باشکوه با الهام از مراکش در نیویورک، جزیره آشپزخانه با خاکستری خاکستری و رنگ آمیزی سفارشی سفید پوشیده شده است که با رنگ خاکستری کابینت تکمیل شده است. سینک و اتصالات آن و کف نقاشی شده بهترین حالت ممکن برای یک آشپزخانه است.

آشپزخانه خاکستری لاکی

آشپزخانه ای در خانه مادریدی با دوز سالم درخشندگی با کابینت خاکستری لاکی گاگناو ارائه می شود. چهارپایه ها ایتالیایی و لایت باکس کار فیلیپ دونستاو است.

آشپزخانه طبقه خاکستری

این آشپزخانه در خانه کورتنی کاکس در مالیبو توسط یک کف خاکستری سنگی و یک یخچال خاکستری لنگر انداخته است. سینک های استیل و چراغ های روشنایی ایده جذابی می‌باشند.

آشپزخانه طبقه خاکستری

این آشپزخانه در خانه کورتنی کاکس در مالیبو توسط یک کف خاکستری سنگی و یک یخچال خاکستری لنگر انداخته است. سینک‌های استیل ساخته شده و چراغ های روشنایی هستند.