ورود

ثبت نام

ورود

ثبت نام

معایب و مزایای کابینت هایگلاس

معایب و مزایای کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس به منظور ارتقاء یک آشپزخانه قدیمی یک تصمیم بزرگ است، به خصوص اگر قصد خرید یک آشپزخانه کاملاً جدید را دارید. در واقع، این مجموعه ای از تصمیمات بزرگ است، به عنوان مثال، آیا آشپزخانه براق یا مات بهترین انتخاب برای یک آشپزخانه مدرن است؟

نکته مهم این است که قبل از انجام هر کاری، جوانب مثبت و منفی یک طرح را بسنجید. برای کمک به شما در درک اینکه چرا یک آشپزخانه براق می‌تواند بهترین گزینه برای خانه شما باشد، ما راهنمای مزایا و معایب آشپزخانه‌های هایگلاس و نحوه استفاده حداکثری از آن‌ها را گردآوری کرده‌ایم.

به چه نوع کابینتی هایگلاس گفته می‌شود؟

کابینت هایگلاس در آشپزخانه برای اولین بار در دهه 1970 به عنوان یک سبک فوق مدرن وارد مد شدند. آن‌ها برعکس آشپزخانه‌های مات هستند که سطحی کسل کننده دارند براقیت بالا دارای درخشندگی یکنواختی است که نور را در اطراف اتاق منعکس می‌کند. همانطور که از نام آن پیداست، درخشندگی بالایی دارد. برای چیزی در این بین، روکش‌های نیمه براق یا ساتن درخشندگی بیشتری نسبت به مات دارند، بدون اینکه به اندازه براق بودن فوق العاده بازتابنده باشند.

کابینت‌های هایگلاس آشپزخانه با براقیت بالا با لاک، استات یا اکریلیک پوشانده شده‌اند تا به آن روکش براق دست پیدا کنند. اکثر کابینت‌های هایگلاس با ساخت لایه‌های ضخیم لاک یا رنگ بر روی پایه‌های چوبی یا ام دی اف ساخته می‌شوند. گاهی اوقات از لمینت پی وی سی به عنوان جایگزین ارزان‌تری استفاده می‌شود. ممکن است درب‌های هایگلاس ساخته شده از فلز روکش شده، شیشه صیقلی یا اکریلیک جامد تهیه شود، هرچند کمتر رایج است.

هنگام استفاده از لاک، چندین لایه رنگ و درزگیر با استفاده از اسپری رنگ هوای فشرده اعمال می‌شود. قرار گرفتن در معرض هوا باعث می‌شود لاک خشک شده و به صورت یک سطح صاف و براق قرار بگیرد. در انبار آشپزخانه، درب‌ها و واحدهای آشپزخانه براق ما در ایتالیا با تخته نئوپان با روکش ملامینه (MFC) و لاک با کیفیت بالا ساخته می‌شوند و همچنین از لولاهای آلمانی با بسته شدن نرم بهره می‌برند.

مزایای کابینت هایگلاس

این غیرقابل انکار است که کابینت‌ هایگلاس جذابیت بصری زیبایی دارند. آن‌ها می‎توانند با تلاش بسیار کم، طراحی آشپزخانه خسته را به یک شاهکار مدرن تبدیل کنند. یک آشپزخانه درخشان با خطوط تمیز رویای بسیاری است و این است که چگونه یک روکش براق بالا می‌تواند به آن کمک کند:

همیشه استایل خاصی دارند

نگران این هستید که هنگام ایجاد یک آشپزخانه معاصر به زودی یک روند منسوخ شده باشد؟ در حالی که روندها می آیند و می روند، سبک واقعی جاودانه است، به همین دلیل است که طرح های اصلی مانند براقیت بالا در طول زمان همیشه محبوب می‌مانند. آشپزخانه‌های براق و براق هم دوام فیزیکی و هم طول عمر سبک را ارائه می‌دهند.

روشن‌تر و بزرگ‌تر نسبت به دیگر کابینت‌ها می‌باشند.

نکته اصلی فروش کابینت‌های هایگلاس این است که نور بیشتری را نسبت به سایر روکش‌ها منعکس می‌کنند. آن‌ها مانند آینه‌های ظریف، نور را به اطراف اتاق می‌تابانند و آن را بسیار روشن‌تر می‌کنند. این امر باعث می‌شود فضا بزرگ‌تر و بازتر به نظر برسد و برای آشپزخانه‌های کوچک‌تر ایده آل است.

پاک شوندگی راحت

هیچ کس نمی‌خواهد ساعت ها به دقت به تمیز کردن آشپزخانه خود بپردازد. خوشحال خواهید شد که بدانید سطوح صاف و لاکی ضد آب هستند و چسبیدن لکه‌ها را سخت تر و پاک کردن آن را آسان‌تر می‌کند. تنها کاری که برای از بین بردن لکه‌ها باید انجام دهید این است که آن‌ها را با یک پارچه نرم مرطوب پاک کنید.

تنوع رنگ

جدا از افزایش نور مجلل و تعمیر و نگهداری ساده، آشپزخانه‌های براق نیز از مزایای موجود در طیف گسترده‌ای از سایه‌ها برخوردار هستند. طرح رنگی دلخواه شما هر چه باشد، مطمئناً رنگی با براقیت بالا متناسب با طرح‌های طراحی داخلی خود پیدا خواهید کرد. ما مجموعه‌ای از رنگ‌ها را در انبار آشپزخانه ارائه می‌دهیم، از خاکستری خنثی تا آبی پررنگ.

کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس

معایب آشپزخانه‌ هایگلاس

به راحتی می‌توان به نکات مثبت خود اشاره کرد، اما همه چیز یک جنبه منفی دارد بنابراین نکات منفی در مورد کابینت هایگلاس چیست؟ در حالی که انعکاس آن‌ها یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت آن‌ها است، می‌تواند منبع بزرگ‌ترین ضعف آن‌ها نیز باشد نور همه چیز را آشکار می‌کند. در اینجا برخی از مشکلات رایج در مورد براقیت وجود دارد:

لکه‌ها و خراش‌ها بیشتر خود را نشان می‌دهند

با انعکاس نور بیشتر از کابینت‌ها و پیشخوان‌ها، هرگونه لکه یا لکه روی سطوح بسیار آشکار خواهد بود. در حالی که سطوح مات تیره می‌توانند بسیاری از گناهان را پنهان کنند، رنگ‌های تیره حتی برای نشان دادن علائم براقیت بدتر هستند. اگر بچه‌های کوچکی با انگشتان چسبنده دارید، این ایده آل نیست.

پاک کردن مکرر برای تمیز نگه داشتن سطوح

از آنجایی که علائم در براقیت بالا بیشتر قابل مشاهده هستند، باید به محض اینکه آن‌ها را دیدید قبل از جمع شدن آن‌ها را پاک کنید. اگر دائماً روی درها اثر انگشت باقی می‌گذارید، می‌تواند آزاردهنده باشد، اما حداقل یک راه حل سریع است به خصوص اگر بدون دسته باشند.

رنگ ها می توانند دائماً متفاوت به نظر برسند

نکته‌ای که در مورد نور وجود دارد این است که در طول روز تغییر می‌کند. از سطوح نور طبیعی به دنبال حرکت خورشید گرفته تا روشن کردن نورهای مصنوعی در عصر، میزان نور و جهت آن بر درک شما از رنگ‌ها تأثیر می‌گذارد. نور مستقیم خورشید نیز می‌تواند به مرور زمان باعث محو شدن UV شود.

به طور کلی امتیاز قیمت بالاتر

کابینت با براقیت بالا نیاز به درمان تخصصی دارد، لایه به لایه برای ایجاد یک روکش لاکی با کیفیت. همچنین خشک شدن و سفت شدن آن به زمان نیاز دارد. این فرآیند تولید اغلب به قیمت های بالاتر برای براقیت بالا نسبت به سایر پرداخت ها ترجمه می شود – اما نه همیشه. ما در انبار آشپزخانه، واحدهای آشپزخانه براق و درب آشپزخانه براق بالا را با قیمت های رقابتی و مقرون به صرفه ارائه می دهیم.