ورود

ثبت نام

ورود

ثبت نام

میز کامپیوتر اداری مناسب برای دکوراسیون

میز کامپیوتر اداری مناسب برای دکوراسیون

خواه کار خود را از یک دفتر به خانه خود منتقل کرده باشید یا فقط به مکانی برای وب گردی، پرداخت قبوض یا اسکن ایمیل نیاز داشته باشید، با یک فضای کاری اداری که به خوبی طراحی شده است، بهره وری بیشتری خواهید داشت. اما اگر جایی برای یک دفتر کار واقعی نداشته باشید، چه؟ اگر بتوانید میز کوچک مناسبی را پیدا کنید مشکلی نخواهد بود.

در چنین مواقعی، بسیاری از ما در خانه کار می‌کنیم. چه از یک فضای اداری خانه باشد و چه در اتاق خواب شما، یک میز مستحکم از ضروریات است. این بدان معنا نیست که شما نمی‌توانید  انتخاب یک میز و دکور متناسب و کمی سرگرم کننده با فضای اداری خانه جدید خود باشید. با توجه به شرایط فعلی کار، ما هفت مورد از بهترین میزهای کامپیوتر کوچک را برای فضای اداری اتاق خواب شما بررسی کرده‌ایم.

میز پنجره شناور

این طاقچه پنجره مطمئناً زیبا است، اما زوایای آن یک گوشه عجیب و غریب ایجاد می‌کند که فضا را تلف می‌کند. طراحی مکث را وارد کنید، که این نقطه بدون کاربرد را به یک منطقه کاری کاربردی با یک میز شناور سفارشی به شکل متناسب با فضا تبدیل کرد. گوشه‌های زاویه‌دار عجیب و غریب مانند این برای اکثر مبلمان تجاری مناسب نیستند و یک میز آویز سفارشی مانند این راه‌حل عالی است.

میز سبک مدرن

میز کامپیوتر مدرن در اواسط قرن به شدت کاربردی و مورد استفاده قرار گرفت زیرا قطعاتی مانند این نوع میزها وزن زیادی ندارند. این میز قدیمی دهه 1950 در یک آپارتمان در پاریس که توسط ماریون آلبرژ تزئین شده است، نمونه فوق العاده ای است. روکش چوبی زیبا و طراحی جمع و جور آن، آن را برای اتاق نشیمن کوچک مناسب کرده است. یک قفسه کتاب بلند و قدیمی که برای نگهداری لوازم اداری استفاده می شود، یک فضای اداری خانگی کاملا کاربردی را تکمیل می‌کند.

میز کامپیوتر اداری الکو و کوچک

محاسبه هر اینچ در یک خانه نوجوان می‌تواند مشکل باشد. در این خانه تریلر، طراح داخلی مگان جورجوپولوس با پر کردن یک طاقچه خالی در اتاق خواب با یک میز توکار کوچک و یک تابلوی اعلانات چوب پنبه‌ای، از پس این چالش برمی‌آید.

میز DIY مورفی

تخت مورفی قطعه هوشمند مبلمان فضای کوچکی است که الهام گرفته از این میز تاشو DIY توسط Apartment Therapy است. با پایه‌ها و سطح کار که همه به لولاها متصل شده‌اند، این میز دیواری تا می‌شود و در مواقعی که به آن نیازی نیست، صاف روی دیوار قرار می‌گیرد.

میز دو کاره

میز دوکاره می‌تواند زندگی در یک خانه کوچک را سرگرم کننده‌تر و کاربردی‌تر کند. نمونه موردی: این میز که به یک نوار تبدیل می شود. طراحی توسط کاربر Instructable JON-A-TRON شامل فضای کافی در قسمت پشتی برای ذخیره تا 20 بطری و همچنین یک شکاف مخفی برای یک سطل یخ است. در پایان یک روز کاری، در حالی که نوار را برای کسب و کار باز می‌کنید، میز را ببندید.

آیا داشتن میز تحریر در اتاق خواب بد است؟

وجود میز و فضای کار در اتاق برای افراد خانه بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرید. دفاتر اتاق خواب امکان دسترسی آسان به رایانه و کار را فراهم می‌کنند، اما اگر قرار نگیرد، می‌تواند سخت باشد. قرار گرفتن در مسیر کار و خوابیدن در یک فضا ممکن است کمی طول بکشد تا به آن عادت کنید. برای اینکه شما را از تصمیم دفتر اتاق خوابتان مطمئن کنیم، یک عکس الهام بخش برای تزئین فضای اداری جدید شما ضمیمه کرده‌ایم.

در عکس بالا، نحوه استفاده این اتاق از فضای خواب و اداری را می بینید. این یک راه عالی و ساده برای گنجاندن فضای کاری خانه در اتاق خواب شما بدون از دست دادن احساس راحتی و زندگی است. سعی کنید رنگ های روشن را برای تزئین انتخاب کنید تا فضای کوچک‌تر اتاق خود را کمتر احساس کنید.

ارتفاع میز کامپیوتر اداری چقدر باید باشد؟

ارتفاع میز استاندارد معمولاً بین 71 تا 76 سانتی‌متر است. شما همیشه می‌خواهید در زیر میزی که در آن کار می‌کنید، فضایی برای صندلی و فضای پا در نظر بگیرید. میزهای خانه دارای ارتفاع، عرض و سبک‌های فراوانی هستند که پیدا کردن میز مناسب برای شما را آسان می کند. اگر در سمت کوچک‌تر یا کوتاه‌تر افتادید، سعی کنید میز کوتاه‌تری را انتخاب کنید تا راحتی را بهینه کنید. اگر بلندتر یا بزرگ‌تر هستید، سعی کنید میز بلندتری پیدا کنید تا زانوهایتان به زیر آن برخورد نکند. شما می‌خواهید هنگام کار از خانه یا حتی در اداره راحت بمانید.

نتیجه گیری

هنگامی که تصمیم می‌گیرید دقیقا چه میزی را باید در اتاق خواب خود قرار دهید، گزینه‌های بسیار خوبی وجود دارد. از کوتاه تا بلند، یا مدرن تا سنتی، میزها واقعاً می‌توانند با هر فضایی که اضافه می‌شوند سازگار شوند. فضاهای اداری اتاق خواب‌های کوچک‌تر به یک محیط کاری عادی تبدیل می‌شوند. هنگام طراحی و طراحی یک فضای اداری کوچک‌تر، اضافه کردن فضای ذخیره سازی و کاهش ردپای کلی میز در فضای اتاق خواب بسیار مهم است. راحتی نیز مستقیماً بر جریان کار و کیفیت تأثیر می‌گذارد، بنابراین انتخاب یک میز عالی که متناسب با فضای شما و شخصی که در آن کار می کند بسیار مهم است.