ورود

ثبت نام

ورود

ثبت نام

پرطرفدارترین رنگ کابینت 2020

پرطرفدارترین رنگ کابینت 2020

هیچ چیز مانند یک آشپزخانه تمام سفید جذاب نخواهد بود، اما در سال 2020، طراحان داخلی به طیف وسیعی از رنگ های تاثیرگذار دیگر، به ویژه برای کابینت ها، روی آورده‌اند. اما پیدا کردن رنگ مناسب برای کابینت آشپزخانه شما می تواند یک فرآیند خسته کننده باشد. همه چیز، از سبک کابینت های شما گرفته تا میزان نور طبیعی که آشپزخانه شما دریافت می کند، فاکتورهای کلیدی هستند که باید هنگام انتخاب رنگ در نظر بگیرید. به‌علاوه، سایه‌های فراوانی در همان رنگ وجود دارد که فرآیند تصمیم‌گیری را سخت‌تر می‌کند.

اگر به مسیری نیاز دارید، ما شما را راهنمایی خواهیم کرد. ما از مجموعه‌ای از طراحان دعوت کردیم تا برترین رنگ‌های کابینت آشپزخانه را برای سال 2020 به اشتراک بگذارند. از رنگ‌های زیبا تا سایه‌های آرامش‌بخش آبی و سبز، از انتخاب‌های آن‌ها به عنوان الهام‌بخشیدن به فضای خود استفاده کنید.

رنگ‌های چوبی مخلوط

روند فعلی که ما عاشق آن هستیم، ترکیب چوب طبیعی و کابینت‌های رنگ شده است. در سال های گذشته رنگ آمیزی کابینت های پایینی و بالایی با رنگ های مختلف رایج بوده است، و ما اکنون در حال انجام کاری مشابه با کابینت های چوبی پایین و کابینت های بالایی هستیم که به صورت مکمل رنگ آمیزی شده اند. اجازه دادن به درخشش دانه‌های چوب در برخی از کابینت‌ها، بافت و عمق را به فضا می‌بخشد، در حالی که کابینت‌های رنگ‌شده فرصتی برای معرفی گرما و علاقه با افزودن رنگ هستند.

رنگهای چوبی

رنگ سیاه

ما امسال رنگ مشکی زیادی را به خصوص در آشپزخانه مشاهده خواهیم کرد. کابینت‌های شیک اما کلاسیک و مشکی کاملاً با هر چیزی از قفسه‌های چوبی گرم گرفته تا رنگ‌های سفید شفاف ست می‌شوند. بیشتر افراد عاشق مشکی کم‌رنگ هسند اما اگر می‌خواهید رنگ‌آمیزی داشته باشید. نسخه، بدون توجه به سبک آشپزخانه را برای نمایش درام امتحان کنید.

رنگهای سیاهرنگ‌های الهام گرفته از دنیای قدیم

ما شاهد بازگشت به روکش‌های چوبی و همچنین رنگ‌های گرم در کابینت آشپزخانه هستیم؛ رنگ‌هایی با جذابیت دنیای قدیم اما به روشی معاصر استفاده می‌شوند.

رنگهای گرمرنگ سبز دریایی

بعضی از افراد وسواس زیادی نسبت به این سبز دریایی روشن در آشپزخانه خود دارند. این رنگ بسیار همه کاره است و با همه نوع رنگی مانند: سیاه، سفید، بژ و بسیاری رنگ‌های دیگر مطابقت دارد. آرام است و احساس آرامش را ایجاد می‌کند.

رنگ سبزرنگ آبی و سبز

ما شاهد حرکتی به سمت رنگ‌هایی هستیم که تیره‌تر و بدخلق‌تر هستند اما در عین حال دارای طبیعت هستند. ما انتظار داریم که علاقه به این رنگ‌ها به سمت کابینت آشپزخانه گسترش یابد. رنگ‌های آبی و سبز به دلیل تنوع در آن خانواده‌های رنگی خوب کار می‌کنند و حس راحتی را ایجاد می‌کنند.

رنگ سبز و آبی

رنگ‌های جسورانه

گرایش به گنجاندن لهجه‌های رنگی شدید در طراحی‌های آشپزخانه 2020 وجود خواهد داشت. به جای انتخاب تنها یک رنگ برای کابینت آشپزخانه، روند سال 2020 انتخاب یک یا چند عنصر است، مانند جزیره آشپزخانه، کابینت‌های دیواری آشپزخانه، یا کابینت‌های پایه در رنگ‌های جسورانه، مانند قرمز تیره، زرد روشن، سبز یا آبی سرمه‌ای.

رنگ های جسورانهدر سال 2020، هیچ محدودیتی از نظر انتخاب رنگ برای آشپزخانه شما وجود ندارد، به شرطی که با روکش‌های کابینت آشپزخانه کلاسیک ترکیب شود. موادی مانند چوب بلوط، لمینت مشکی مدرن ، شیشه‌های سفید کلاسیک یا روکش کابینت شیشه‌ای خنثی. برای این جزیره، ما از Benjamin Moore’s Summer Nights 777 استفاده کردیم.

رنگ‌های سایه دار

ما بالاخره از آشپزخانه کاملا سفید یا خاکستری روشن فراتر می‌رویم و طراحان و صاحبان خانه های بیشتری از آشپزخانه هایی با رنگ‌های خاموش مانند سرمه ای، سبز عمیق، عاج‌های گرم و حتی زغالی استقبال می‌کنند. مردم واقعاً به سمت ظاهر و احساس جذب می‌شوند. از آشپزخانه‌های کانتری انگلیسی و ما آن را به وضوح در این انتخاب‌های رنگی منحصر به فرد می‌بینیم.

رنگهای سایه داررنگ آبی دریایی

سایه‌های الهام‌گرفته از دریا مطمئناً در سال 2022 سروصدا خواهند کرد. بهر اخیراً آرامش‌بخش را به عنوان رنگ سال 2022 انتخاب کرده است و رنگ سبز نقره‌ای (که شبیه شیشه‌های دریا در سواحل شنی است) را به عنوان قسمت‌های مساوی صلح‌آمیز و نیروبخش معرفی می‌کند. رنگ‌های آبی خنک روی کابینت‌های آشپزخانه به آرامش فضا کمک می‌کند و در عین حال انرژی ساحلی را به اتاق می‌آورد. ما رنگ پر جنب و جوش (نشان داده شده در بالا) را دوست داریم، آلیسون الباش که طراح این آشپزخانه کوچک در جزیره سالیوان است، که از آن استفاده می‌کرد.

رنگ آبی دریایی