ورود

ثبت نام

ورود

ثبت نام

پرفروش ترین رنگ های کمد دیواری ام‌دی‌اف

پرفروش ترین رنگ های کمد دیواری ام‌دی‌اف

کمدها فضای ذخیره سازی زباله‌های ما نیستند. نحوه نگاه ما به رنگ های کمد لباس در طول سال‌ها تکامل یافته است. آن‌ها به بخشی از زیبایی طراحی ما تبدیل شده‌اند و اگر کمدها مکمل طرح داخلی اتاق‌های ما نباشند، می‌توانند چشم مخاطب را به خود جذب نکنند و نادیده گرفته شوند. اکنون رنگ کمد لباس بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.

با رنگ‌های محبوب کمد دیواری بیشتر آشنا شوید:
• محبوب‌ترین رنگ‌ها برای کمد لباس‌ها، روکش چوب روشن، رنگ‌های خنثی و سفید هستند. کمدها فضای قابل توجهی را در یک اتاق اشغال می‌کنند، رنگ‌هایی را انتخاب کنید که یکپارچه و روشن به نظر می‌رسند. علاوه بر این، این رنگ‌ها نور را منعکس می‌کنند و فضای بزرگی به اتاق می‌دهند.
• رنگ هایی مانند قرمز و سیاه نشان دهنده احساسات منفی مانند خشم هستند. بنابراین، رنگ‌های تیره را انتخاب نکنید. علاوه بر این، رنگ‌های تیره می‌توانند اتاق را صاف و کوچک‌تر از آنچه هست نشان دهند.

در انتخاب رنگ جسور باشید

وقتی بقیه اتاق با رنگ‌های سفید و خنثی کم‌رنگ طراحی می‌شود، بهترین گزینه برای کمد لباس‌تان یک رنگ پررنگ است و چه چیزی بهتر از آبی تیره و زرد روشن است، در تصویر زیر میتوانید ببینید چگونه این رنگ در اتاق شیری رنگی جذاب و جسورانه ایجاد می‌کند.

کمد دیواری ام‌دی‌اف

متعادل کردن رنگ‌ها با هم

متعادل کردن کلید یک طراحی عالی، چه از نظر تناسبات، بافت یا مواد با چند رنگ است. این مدل رنگ‌آمیزی اتاق نمونه‌ای عالی از این است که چگونه رنگ‌های کمد لباس خود را با رنگ دیوارها متعادل کنید و ظاهری جذاب برای اتاق خواب خود داشته باشید.
سایه‌ای کمرنگ مانند صورتی با رنگ‌های براق چوبی یا حتی با رنگ‌های سفید یا کرم‌ طراحی جذابی ایجاد می‌کند و ترکیبی زیبا از سایه‌ها را ایجاد می‌کند. این ترکیب رنگ کمد لباس برای ایجاد حس آرامش در اتاق خواب اصلی یا اتاق مهمان عالی به نظر می‌رسد.
از این ترکیب رنگ کمد دیواری در اتاق خواب‌های کوچک یا جمع و جور استفاده کنید زیرا رنگ‌های روشن‌تر توهم فضای بیشتر را ایجاد می‌کند. برای راهنمایی بیشتر در مورد کمدهای اتاق خواب کوچک، به نکات طراحی کمد لباس نگاهی بیندازید تا آن‌ها را در کوچک‌ترین اتاق‌ها قرار دهید.

کمدهای رنگ چوب شیک و جذاب

کمدهای چوبی شیک به نظر می‌رسند و زمانی که صحبت از خانه‌های هنری به میان می‌آید، مورد علاقه همه هستند. بیشتر به این دلیل که همه ما می دانیم که استفاده از رنگ‌های ارگانیک در سال 2017 بسیار مد شده بوده است.
با استفاده از سایه‌های قهوه‌ای روی کمد دیواری ام دی اف، از حال و هوای زمینه خاکی برای اتاق خود استفاده کنید. سایه‌های دلپذیر از چوب ماهون، گیلاس و بلوط به کمدهای چوبی طرحی سنتی و هنری میدهد که معمولاً در چوب ساج یافت می‌شوند و رنگ و بویی تازه می‌بخشد.

رنگ کمد دیواری ام دی اف خود را تغییر دهید

آیا نمی‌دانید که باید از رنگ روغن قدیمی یا رنگ لاتکس برای کمد دیواری ام دی اف خود استفاده کنید؟ در مورد هر گزینه، به علاوه مزایا و معایب هر تکنیک بیشتر بدانید. البته لازم به ذکر است که رنگ کردن کمد دیواری ام دی اف کار متخصص است بهتر است آن را عوض کنید.

رنگ روغنی برای کمد دیواری ام دی اف

رنگ‌های روغنی به دلیل پوشش ارتجاعی خود شناخته می‌شوند، بنابراین ممکن است اولین فکر شما در انتخاب بهترین رنگ برای کمدهای دیواری باشد. رنگ‌های روغنی تمیز کردن سطح را بسیار آسان می‌کنند اگر کمدهای دیواری را با دست‌های چسبناک یا چرب باز کنید، می‌توانید به راحتی بدون نگرانی در مورد فرسودگی رنگ یا کدر شدن سطح آن را پاک کنید. با این حال، رنگ‌های روغنی دارای معایبی هستند که نادیده گرفتن آن‌ها هنگام رنگ‌آمیزی کابینت‌ها بسیار سخت می‌شود.

رنگ لاتکس برای کمد دیواری ام دی اف

در حالی که رنگ‌های روغنی با شهرت خود به دلیل کاربرد آسان و عمر طولانی‌ مدت که می‌توان آن را به طور مرتب تمیز کرد، انتخاب خوبی است، اما رنگ لاتکس به‌ عنوان بهترین انتخاب برای اکثر کمد‌های دیواری در نظر گرفته می‌شود، VOC دارد و سریع‌تر خشک می‌شود.

بهترین رنگ‌ها برای کمد دیواری ام دی اف

اولین چیزی که هنگام تصمیم گیری برای رنگ کمد دیواری خود باید در نظر بگیرید، نوع موادی است که کمد دیواری شما از آن ساخته خواهد شد. آیا کمد دیواری چوب جامد دارید یا کمد شما از روکش چوبی  تشکیل شده است، کمدهای شما از ام دی اف  یا لمینت ساخته شده اند هر یک از این مواد بر روی نوع رنگی که انتخاب می‌کنید تأثیر می‌گذارد.
از بهترین رنگ برای کمد دیواری، رنگ لعاب هیبریدی استفاده کنید.
قبل از انتخاب یک رنگ شگفت انگیز برای تلفیق با زیبایی شناسی، مهم است که رنگ ‌های انتخابی خود را محدود کنید. ساتن، براق یا نیمه براق را انتخاب کنید، زیرا کیفیت عملکرد آن‌ها در اتاق خواب فوق العاده  است. برای فضاهای پرتردد مانند اتاق خواب، از پوششی با براقیت بیشتر استفاده کنید. بادوام است و به راحتی تمیز می‌شود، که برای سطوحی که مستعد به هم ریختگی هستند مناسب است.