ورود

ثبت نام

ورود

ثبت نام

چیدمان حرفه ای داخل کابینت آشپزخانه

چیدمان حرفه ای داخل کابینت آشپزخانه

آشپزخانه شما در همه چیز با شماست. اجاق گاز مهمانی‌های شام دوستان صمیمی زیادی را دیده است، پیشخوان‌ها با تلاش‌های ناموفق شما برای خمیر ترش آشنا هستند و کف اتاق شما به عنوان صندلی عالی در مهمانی‌های بستنی آخر شب برای یک نفر بوده است. بنابراین منطقی است که فضای شما منعکس کننده شما و نحوه کار شما در آن باشد. یک چیدمان خوب می‌تواند فضای آشپزی شما را بسازد یا آن را خراب کند اما وقتی صحبت از سازمان‌دهی یک آشپزخانه یا مرتب کردن آشپزخانه کوچک به میان می‌آید همه چیز دشوار می‌شود.

حالا که بالاخره همه چیز دوباره عادی به نظر می‌رسد، آشپزخانه‌های ما پس از همه چیزهایی که ما را دیدند، شایسته اندکی هستند. بنابراین، چه کابینت‌های شما جدید و خالی باشند یا بسته‌بندی‌های محکم، ممکن است زمان تعمیر و سازماندهی مجدد کابینت فرا رسیده باشد. از کجا باید شروع کرد و ادامه داد و به پایان رسید، بنابراین ما متخصصان را برای کمک به این افراد آوردیم: لزلی هچ گیل، سازمان‌دهنده حرفه‌ای و صاحب سازمان‌دهی حرفه‌ای و کریستیانا لاگن، کارشناس خانه، یک بازار آنلاین برای خدمات خانگی بهترین نکات آن‌ها را برای دستیابی به آشپزخانه سازمان یافته رویاهای خود بخوانید.

قفسه‌های کابینت آشپزخانه کشویی

اگر اقلام در پشت کابینت شما گم می‌شوند، این راه حل سازماندهی را امتحان کنید. قفسه‌های کابینت ثابت را با قفسه‌هایی که بدون زحمت بیرون می‌روند، جایگزین کنید. با قفسه‌های کشویی، می‌توانید اقلام پشت قفسه را به راحتی مانند کالاهای خشک در جلو ببینید و به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. یک لبه کم عمق در اطراف هر قفسه از ریختن مواد جلوگیری می‌کند.

ایده های سازماندهی کابینت آشپزخانه باریک

فضایی را در کنار محدوده برای ذخیره مواد طعم دهنده مورد علاقه خود کاربردی تر کنید. یک قفسه کششی داخل در اضافه کنید تا از آن به عنوان سازمان دهنده ادویه کابینت آشپزخانه استفاده کنید. اگر فضای بیشتری دارید، یک میز گردان را در یک قفسه نصب کنید تا بتوانید بطری های روغن و سرکه را به چشم بچرخانید. سایر غذاها و ادویه ها را در ظروف شفاف یا برچسب دار بریزید تا موجودی سریع و روی هم چیده شوند.

نحوه چیدمان کابینت های شیشه ای آشپزخانه

درهای جلوی شیشه‌ای، فضای داخلی کابینت را به نمایش می‌گذارند، بنابراین باید مطمئن شوید که این قسمت‌ها به‌خوبی سازماندهی شده‌اند. ابتدا مجموعه ظروف خود را ویرایش کنید تا از شلوغی کابینت‌ها جلوگیری کنید. بشقاب ها و کاسه های زیبا را در پشته ها بچینید و لیوان ها را در ردیف های منظمی بچینید. اقلام حجیم یا غیرجذابی را که ترجیح نمی دهید نمایش دهید، مانند گلدان های بزرگ، در مکانی متفاوت در نظر بگیرید.

منطقه بازیافت کابینت آشپزخانه

زمانی که سطل‌های کاغذ، پلاستیک و شیشه به راحتی در دسترس هستند، احتمال بازیافت آن‌ها بیشتر است. این ظروف را به طور منظم در داخل کابینت ها نزدیک منطقه تمیز کردن آشپزخانه قرار دهید. این کابینت‌های بیرون‌کش دارای بریدگی‌هایی هستند که اندازه ظروف زباله‌های پلاستیکی را در خود جای می‌دهند که به آسانی بلند شده و در صورت نیاز تخلیه می‌شوند.

ایده‌های سازماندهی کابینت آشپزخانه

هنگام چیدمان مواد غذایی در کابینت آشپزخانه، بهتر است همه چیز را بر اساس دسته بندی طبقه بندی کنید و مناطق خاصی را برای هر نوع کالا مشخص کنید. به عنوان مثال، تنقلات مورد علاقه را در قفسه کابینتی که به راحتی در دسترس همه اعضای خانواده باشد، ذخیره کنید. منطقه دیگری را برای اقلام صبحانه مانند غلات و مخلوط پنکیک اختصاص دهید. برای تقویت سازمان، برچسب های چاپ شده را اضافه کنید و از سبدها برای جمع کردن اقلام شل کوچکتر استفاده کنید.

سازماندهی کشوهای آشپزخانه

با اضافه کردن یک درج یا جداکننده کشو، از لرزش وسایل در داخل کشوها جلوگیری کنید. محفظه های مختلف به حفظ نظم کمک می کند تا به سرعت آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. هنگامی که اجسام بسیار ریز را برای کانکس دارید، ظروف کوچکی را بین تقسیم‌کننده‌ها قرار دهید.

سازماندهی کابینت سینک آشپزخانه

لوله های لوله کشی نفوذی، کف سینک و شیلنگ های خروجی می توانند سازماندهی کابینت سینک آشپزخانه را به یک چالش خاص تبدیل کنند. قفسه های اکریلیک یا سیمی قابل روی هم را انتخاب کنید که در کنار و زیر لوله U سینک قرار گیرد تا از فضای موجود حداکثر استفاده را ببرید. برخی از واحدهای سطل سیم به بیرون می لغزند تا بازیابی اقلام در پشت را آسان کنند. سطل‌های ذخیره، قفسه‌ها و قلاب‌ها را در داخل درها برای ذخیره‌سازی بیشتر اضافه کنید، و در نظر بگیرید که برخی از انبارهای مخصوص مانند نگهدارنده کیسه‌های پلاستیکی مواد غذایی را در نظر بگیرید. برای افزایش فضای ذخیره‌سازی، به دنبال کیتی باشید که جلوی کشوهای کاذب در جلوی کابینت سینک ظرفشویی را به سطل‌های شیب‌دار برای قرار دادن اسفنج‌ها و اسکرابرهای آشپزخانه تبدیل می‌کند، مانند این سینی سرکش پلاستیکی.

مرتب کردن و نظافت کابینت

بسیاری از ما فکر می کنیم که وسایل نظافت را زیر سینک نگه داریم، اما ابزارهای بزرگتر در آن فضای تنگ جا نمی شوند. استفاده از یک کابینت عمودی را برای نگهداری جاروهای چوبی، موپ ها و لوازم نظافتی مربوطه در نظر بگیرید. این وسایل شما را از کمد کت یا اتاق لباسشویی جابجا می کند و آنها را در جایی که بیشتر به آنها نیاز دارید قرار می دهد مانند آشپزخانه.

چیدمان ظروف در کابینت آشپزخانه

انبوهی از ظروف سنگین، گرفتن هر چیزی را به جز بالاترین وسیله دشوار می کند. در عوض، کابینت را با یک قفسه بشقاب بپوشانید که به شما امکان می دهد ظروف را به صورت عمودی برای دسترسی آسان سوهان کنید. این به شما امکان می دهد فقط صفحات مورد نیاز خود را بدون مرتب کردن کل پشته بیرون بکشید.

سازمان قفسه باز و کابینت

از فضای دیوار عمودی با قفسه های باز که تا سقف امتداد دارد استفاده کنید. قفسه‌های باز به شما این امکان را می‌دهند که زیباترین ظروف آشپزخانه خود را به نمایش بگذارید و در عین حال همه چیز را به راحتی پیدا کنید، بازیابی کنید یا کنار بگذارید. اگر نمی‌خواهید کابینت‌های بالایی موجود را پاره کنید، اما ایده قفسه‌های باز را دوست دارید، به سادگی چند درب را بردارید و فضای داخلی کابینت را رنگ کنید تا وسایل خود را جابجا کنید.

سازمان کابینت قابلمه و تابه

کشو عمیق یک ایده سازماندهی هوشمندانه برای قابلمه ها و تابه های نزدیک اجاق گاز است. همچنین می‌توانید با افزودن رولپلاک‌های جداکننده ظروف از کشوها برای نگهداری ظروف ظروف استفاده کنید تا بشقاب‌ها، کاسه‌ها و نعلبکی‌ها را محکم در جای خود قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که کشو مجهز به سخت‌افزار کشویی باکیفیت است که می‌تواند وزن ظروف را در زمانی که کشو کاملاً کشیده می‌شود، نگه دارد.

بهترین راه برای سازماندهی کابینت آشپزخانه

انواع ظروف، ظروف آشپزی و ظروف نیاز به ایده های متفاوتی برای سازماندهی کابینت آشپزخانه دارند. بدون یک سیستم سازماندهی خاص، کابینت‌های شما می‌توانند در نهایت مانند یک آشفته‌شده به نظر برسند. یاد بگیرید چگونه برخی از رایج ترین مشکلات کابینت آشپزخانه را با این راه حل های آسان حل کنید.