ورود

ثبت نام

ورود

ثبت نام

دكوراسيون و ديزاين آشپزخانه پنجره دار

دكوراسيون و ديزاين آشپزخانه پنجره دار

پنجره‌های آشپزخانه مانند زیورآلات آشپزخانه هستند، اگر با استفاده از ایده‌های پنجره‌های آشپزخانه به خوبی رفتار شوند، پنجره را سرو می‌کنند و کل آشپزخانه را زیبا می‌کنند.

بسته به اندازه و همچنین نیاز، پنجره های آشپزخانه را می توان تزئین کرد تا شبیه یکی از آن فضاهای عجیب و غریب در رستوران ها یا یکی از آن مناطق مجلل آشپزخانه هتل ها بدون پرداخت هزینه‌های بالا باشد، زیرا همه اینها، یک طراحی خوب نیاز دارد. فقط کمی خلاقیت است تا پول و البته چه کسی دوست ندارد در چنین مکان زیبایی آشپزی کند یا غذا بخورد؟

و اگر آن مکان در خانه خودتان باشد؟ بیش از هر چیزی زیبا است. اگر به خانه جدیدی نقل مکان می‌کنید یا پنجره‌های آشپزخانه قدیمی‌تان درخواست تغییر می‌کنند، به آن‌ها فکر کنید. اجازه دهید برخی از این ایده های پنجره آشپزخانه را بررسی کنیم که ممکن است جرقه ای به آشپزخانه شما بیافزاید و ظاهر کلی آن را بهبود بخشد.

قفسه بندی

می توانید قفسه‌های شیشه ای را با آب نبات های رنگارنگ یا چند میوه خشک قرار دهید. شیشه زیر نور شدید خورشید می درخشد و آن را منعکس می کند تا ظاهری خیره کننده ایجاد کند. قرار دادن قفسه‌ها در نزدیکی پنجره‌ها می‌تواند ظاهری تمام‌شده برای پرتاب کردن نور بر روی قطعات انتخاب شده در آنجا ایجاد کند و مستقیماً جلوه آشپزخانه شما را جذاب کند.

می توانید شیشه های شیشه ای را با آب نبات های رنگارنگ یا چند میوه خشک قرار دهید. شیشه زیر نور شدید خورشید می درخشد و آن را منعکس می کند تا ظاهری خیره کننده ایجاد کند. شیشه های پاستلی یا شیشه های رنگارنگ نیز زیبا به نظر می رسند. می توانید لیوان های تزئینی، جعبه های ذخیره سازی یا سبدها را نیز قرار دهید.

پارچه های فوق العاده

استفاده از پارچه‌های مناسب می تواند ظاهر پنجره ها را مانند همیشه تغییر دهد. ایده های پنجره آشپزخانه شامل بازی هوشمندانه پارچه ها مانند پرده است. هماهنگی یا تضاد همه به سبک و سلیقه شما بستگی دارد. کمی خودنمایی با این می تواند یک سبک جدید ایجاد کند.

استفاده از رنگ‌های پاپ در پرده‌ها به طرز چشمگیری به آشپزخانه و پنجره آشپزخانه شما می‌آید در حالی که استفاده از رنگ‌های معاصر مدرن، ساده و ظریف است. پارچه را تا حد امکان روی اجاق گاز قرار ندهید و در نظر داشته باشید که از موادی استفاده کنید که به راحتی آتش نمی گیرند. همچنین، در بعضی از مدل های پرده از نیم پرده برای پنهان کردن بالاترین قسمت پنجره استفاده می‌شود.

پرده‌ها و کرکره‌ها

کرکره‌ها در مقایسه با پرده ها، گزینه‌های ایمن و بهتری هستند. سایه ها و کرکره ها پوشش های زیبای پنجره هستند. آنها به طور کامل کل نور را مسدود نمی کنند و آشپزخانه را همانطور که می خواهید روشن نگه می دارند. آنها گاهی اوقات حشرات ناخواسته را که ممکن است از پنجره آشپزخانه باز وارد شوند، مسدود می کنند.

پرده‌ها و کرکره ها در عین اینکه بسیار کاربردی هستند، پنجره آشپزخانه را نیز زیبا می کنند. انتخاب رنگ یا نوعی که ظاهر کلی پنجره آشپزخانه شما را بهبود می بخشد می تواند به ایده های خوب پنجره آشپزخانه کمک کند. پرده‌های رومی نیز گزینه های خوبی هستند. آنها منحصر به فرد هستند و کمی متفاوت از کرکره‌های استاندارد و پرده ها هستند.

شیشه رنگی

شیشه‌های رنگی دوست داشتنی به نظر می رسند و نور رنگارنگی که اتاق را فوق العاده زنده و درخشان می کند. نور به طور کامل مسدود نشده است و پنجره صرفاً زیبا به نظر می رسد. شیشه‌های رنگی نیز در طرح ها و شکل های مختلفی عرضه می شوند. در صورت تمایل می‌توانید آن‌ها را نیز انتخاب کنید.

گیاهان واقعی در پنجره آشپزخانهگیاهان طبیعی

قرار دادن گیاهان واقعی در پنجره آشپزخانه می تواند انواع مختلفی از حشرات و گرد و غبار را جذب کند. از این رو، تاک ها و گیاهان مصنوعی می توانند این کار را انجام دهند. سبزی مصنوعی معمولاً شبیه به گیاهان واقعی است، اما مزیت استفاده از آنها نگهداری کم، نداشتن حشرات و عدم وجود گرد و غبار است. در صورت نیاز می‌توانید آن‌ها را بشویید.

هر کاری که گیاهان‌های سبز آبشاری انجام می دهند این است که به آشپزخانه شما ظاهری تازه و سبز می بخشد و به کل دکوراسیون زیبایی می‌افزاید.

گلدان های کوچک گیاهان مصنوعی در اکثر فروشگاه‌ها موجود است. حتی فروشگاه‌های عمومی به دلیل افزایش تقاضا، موجودی خود را حفظ می‌کنند. شما می‌توانید آن‌ها را به صورت آنلاین یا از هر مغازه تزئیناتی خانه خریداری کنید.

تزئینات دیواری

آویزان کردن یک قطعه زیبا روی پنجره حال و هوای شیک به شما می دهد. نور خورشید را مسدود نمی کند و به زیبایی آشپزخانه می‌افزاید. انواع رنگ‌های دیوارکوب می‌تواند نقش بسزایی در دکوراسیون کلی پنجره آشپزخانه داشته باشد. پس عاقلانه انتخاب کنید.

میله‌های آهنی منحصر به فرد

با چند میله آهنی با طراحی منحصربفرد، کمی زیبایی به ایده های پنجره آشپزخانه خود اضافه کنید. این یک ظاهر آنتیک یا صنعتی به پنجره آشپزخانه شما ارائه می دهد. می‌توانید برای داشتن یکی از این‌ها سفارش دهید.

هود

با آن هود ظاهری پیدا کنید. می توانید روستیک یا مدرن را انتخاب کنید. هر دو کار شما را انجام خواهند داد. فقط با یک سبک پیش بروید، درست خواهد شد. این روزها هود مد شده است. قرار دادن یکی بالای اجاق گاز در مقابل پنجره آشپزخانه، طراحی پیچیده و گرمی به شما می دهد.