ورود

ثبت نام

ورود

ثبت نام

کابینتهای جزیره مدرن ترین آشپزخانه ها

اگر رویای بازسازی آشپزخانه را در سر می‌پرورانید، ایده‌های قراردادن جزیره‌ی آشپزخانه مدام در ذهن شما ظاهر می‌شود، ما شما را سرزنش نمی‌کنیم. از آماده‌سازی آشپزی گرفته تا غذاخوری معمولی و ذخیره‌سازی، این وسیله تمام کارها را انجام می‌دهد و یک نقطه کانونی معماری اضافه می‌کنند.

ما چندین مورد از بهترین ایده‌ها از ساخت جزیره در آشپزخانه را در سبک‌های مختلف گردآوری کرده‌ایم. برای پروژه بازسازی آینده خود از این آشپزخانه‌های خیره کننده توسط معماران و طراحان برتر الهام بگیرید. ایجاد مکانی رویایی برای تکالیف شبانه، وعده‌های غذایی لذیذ یا قهوه صبحگاهی داشته باشید، یک جزیره کاربردی و زیبا، پر استفاده‌ترین منطقه در خانه شما خواهد بود.

همه رویای فضای اضافی پیشخوانی را که یک جزیره آشپزخانه در اختیار شما قرار می‌دهد، در سر می‌پرورانند، این ایده‌های جالب به شما کمک می‌کند تا از این روند، چه از نظر عملکردی و چه به صورت رسمی، بیشترین بهره را ببرید.

به طریقه استفاده جزیره فکر کنید

هنگام انتخاب جزیره آشپزخانه، مطمئن شوید و از خود بپرسید که واقعاً برای چه چیزی از آن استفاده خواهید کرد. اگر فقط فضای ذخیره‌سازی اضافی و فضای روی میز باشد، کابینت محصور شده مفید خواهد بود اما اگر خانه شما به فضای معمولی‌تری برای صرف غذا نیاز دارد، مطمئن شوید که حداقل بخشی از جزیره برای صندلی بار و نشستن بهینه شده است تا بتوانید به راحتی روی آن غذا بخورید.

قطعات قدیمی را بازسازی کنید

اگر جزیره آشپزخانه به سبک روستایی می‌خواهید و به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید، نیازی به صرف هزینه زیادی در یک جزیره آشپزخانه سفارشی ندارید. دیوارهای سفید شفاف، ظروف غذاخوری در قفسه‌های شناور، وسایل جدید و نورپردازی به آن حس جدیدی می‌دهد.

کنتراست رنگ ها

این فضا توسط حس قوی انسجام بصری دارد با این حال آزمایش‌های زیادی نیز در جریان است. دیوار صورتی و سقف سبز کم رنگ شگفت‌انگیز است و کابینت‌های بد خلق و جزیره آشپزخانه را نرم جلوه می‌دهد در حالی که کاشی‌ها همه چیز را به هم گره می‌زنند.

آن را به یک تقسیم کننده جزئی اتاق تبدیل کنید

در این آشپزخانه که طراحی شده است، چیدمان تازه برای شکل منحصر به فرد فضا بهینه شده است. به جای شناور کردن جزیره آشپزخانه، درست مقابل دیوار قرار گرفته و عملکرد آن را به عنوان یک تقسیم کننده اتاق دو برابر می‌کند. و هیچ چیز کاملاً مانند فلزی نیست که فضای داخلی شما را جذاب کند. در جزیره آشپزخانه رنگ طلایی برس خورده را انتخاب کنید.

از میز ناهار خوری به عنوان جزیره استفاده کنید.

اگر آشپزخانه شما دارای تعداد زیادی اتاق پیشخوان برای پخت و پز است و می‌خواهید چیزی متفاوت را با فضای باقی مانده امتحان کنید، آن را با یک میز ناهار خوری به جای جزیره پر کنید. چیزی با نسبت‌های مشابه، مانند یک میز ناهار خوری بلند و روستایی، انتخاب کنید تا به یک چیدمان مشابه اما با پیچ و تاب جدید برسید.

یک لوستر چشم نواز در بالای جزیره آویزان کنید

حالا به این صورت یک اتاق را روشن می‌کنید. در این آپارتمان پاریسی که توسط استودیو رضوی طراحی شده است، آویز فوق العاده بزرگ و مواج همه چیز را با یک حرکت باز می‌کند. این کار، همراه با قفسه سرخابی و ظروف رنگارنگ بالای کابینت‌های آن طرف، عناصر صنعتی آشپزخانه مانند جزیره فولادی ضد زنگ و بتنی را زنده می‌کند.

به آن شکل جدید بدهید

جلوه‌ای تا شده بر روی لبه جزیره چند رنگ در این آشپزخانه آرنت و پایک، تازه و سرگرم کننده است و در عین حال سبک اتاق را حفظ می‌کند. موتیف دایره در نور آویز و به عنوان یک دستگیره سفارشی منحصر به فرد روی کابینت‌ها تکرار می‌شود که به اتاق یک شخصیت ثابت می‌بخشد.

قفسه بندی منحصر به فرد را در نظر بگیرید

قفسه‌های شناور راهی عالی برای متحرک سازی دیوارهای خالی و نمایش لوازم زیبای آشپزخانه شما هستند اما اگر آشپزخانه در حال حاضر فضای ذخیره‌سازی کافی با کابینت‌های پایین‌تر داشته باشد و دیوارها پر از پنجره‌ها و آثار هنری باشد، ممکن است فقط به هم ریختگی بصری ایجاد کنند. برای به دست آوردن همان جلوه ظاهر باز، جزیره آشپزخانه را با یک قفسه گوشه باز منحصر به فرد سفارشی کرد این جزئی است اما متحول کننده می‌باشد.

جزیره دوقلو

چرا یک جزیره آشپزخانه دارید در حالی که می‌توانید دو آشپزخانه داشته باشید؟ به جای ساختن یک جزیره بزرگ‌، طراح تصمیم گرفت فضا را با دو جزیره کوچکتر پشت سر هم تجزیه کند. تقارن از نظر زیبایی شناختی دلپذیر است اما همچنین ارزش عملکردی زیادی را اضافه می‌کند.

سینک‌های دوبل را برروی جزیره نصب کنید.

این آشپزخانه که توسط کارشناسان معروف طراحی شده است، یک کلاسیک جاودانه است. رنگ سبز خاکی جزیره را از بقیه آشپزخانه متمایز می‌کند در حالی که هنوز خنثی و همه کاره است. سینک‌های دوتایی نیز ارزش فضا را بالا می‌برند و ناگفته نماند که آشپزی را بسیار کارآمدتر می‌کند.

از جزیره در فضای باز استفاده کنید.

یک آشپزخانه در فضای باز را با یک جزیره از مواد لوکس مانند سنگ مرمر سفید بپوشید. این بهترین راه برای انتقال فضای آشپزخانه معمولی به فضای سرگرم کننده است.