ورود

ثبت نام

ورود

ثبت نام

جدیدترین و لاکچری ترین مدل های کابینت آشپزخانه

جدیدترین و لاکچری ترین مدل های کابینت آشپزخانه

چه بخواهید در یک آشپزخانه جدید سرمایه گذاری کنید یا کابینت‌های آشپزخانه با ظاهر خسته را تازه کنید، یک طراحی موفق آشپزخانه عناصر زیادی را ترکیب می‌کند چیدمان، کابینت، جزیره، لوازم خانگی و غیره. اگر سال 2020، سال زندگی در کنار آشپزخانه بود که عملکرد، زیبایی شناسی و فناوری با هم ترکیب شدند تا زندگی روزمره را کمی آسان‌تر کنند، برای سال 2021 و پس از آن چه چیزی در انتظار است؟ و به طور خاص، پس از همه گیری چه انتظاری از خود برای دیزاین آشپزخانه دارید؟

برای سال 2021، آشپزخانه فروتن در حال اختراع مجدد خود است. امروزه، آشپزخانه مدرن جایی است که ما غذاها را آماده می‌کنیم و از آن لذت می‌بریم این آشپزخانه نقش یک مکان اجتماعی را به عهده گرفته است، البته طبق تحقیقات، 88 درصد ادعا می کنند که نقش آشپزخانه اکنون برای معاشرت است نه آشپزی و همچنین یک دفتر، کلاس درس، اتاق بازی، رستوران و موارد دیگر است.

اکنون بیش از هر زمان دیگری، هر اینچ فضای آشپزخانه مهم است و فضاهای ما باید کارهای بیشتری انجام دهند، به همین دلیل است که آشپزخانه‌های زیبای تازه راه‌اندازی شده که هدفشان این است که زندگی شما را با ایجاد یک آشپزخانه آسان‌تر کنند. فضایی که هم کاربردی و هم زیبا است.

مطلوب‌ترین طرح‌های آشپزخانه مدرن هدف و شخصیت را با هم ترکیب می‌کنند، طرح‌هایی که اشتهای جدیدی را برای آشپزخانه‌های بسیار زیباتر که 100 درصد اصلی هستند و منعکس کننده سلیقه، شخصیت و سبک زندگی شخصی شما هستند تشویق می‌کند.

برای سال 2021، رنگ‌های آشپزخانه که از طبیعت الهام گرفته شده‌اند ما از رنگ‌های خاکی و طرح‌های رنگی بیوفیلیک از جمله سبز و آبی با رنگدانه بالا صحبت می‌کنیم آشپزخانه کلاسیک را مدرن می‌کند و الهام‌بخش طرح‌های معاصر بیشتری است. هیلی سیمونز، رئیس بازرگانی مگنت می‌گوید که شاهد رنگ‌های پیچیده‌تر با درخشندگی کمتر و رنگ‌های مات‌تر خواهیم بود.

آیا نمی‌توانید هزینه آشپزخانه جدید را بپردازید؟ به یاد داشته باشید، همه طراحی‌های آشپزخانه نباید گران باشد. آشپزخانه‌ها می‌توانند محلی برای سرمایه گذاری‌های پرهزینه‌ای باشند و به راحتی قابل تعویض نیستند. هلن شاو، مدیر بنجامین می‌گوید: استفاده از رنگ برای اضافه کردن رنگ به دیوارها، جلوی کابینت، کاشی‌ها، یا قفسه‌بندی‌ها نه تنها مقرون به صرفه است بلکه باعث می‌شود که خلاقیت و شخصیت بی‌نظیر به راحتی تزریق شود.

سبز رنگ سال 2021 است

همه چیز در مورد رنگ سبز مربوط به امسال است. Simon Bodsworth، مدیر عامل Daval توضیح می‌دهد که سبز آشپزخانه معاصر را تعریف می کنند، در حالی که رنگ‌های قوی‌تر و سنتی‌تر مانند سبز جنگلی، طرح‌های آشپزخانه کلاسیک بیشتری را غنی می‌کند. با طبیعت ارتباط برقرار کنید و برای سلامت روان و سلامتی خود مفید باشید.

مارک میلز، مدیر عامل Mereway Kitchens می‌گوید: سبز واقعاً به یک رنگ بی‌طرف جدید تبدیل شده است. در آشپزخانه‌های معاصر و سنتی به زیبایی کار می‌کند و ظرافت و انرژی تازه‌ای را به فضا می‌بخشد. حتی می‌تواند احساس بزرگی فضا را در آشپزخانه های کوچک‌تر زمانی که با واحدهای دیواری از چوب عاج یا سفید شده هماهنگ شود، ایجاد کند.

آشپزخانه رنگ شده

یک انتخاب عملی در آشپزخانه مدرن، میز و صندلی ناهار خوری رنگ شده جان تازه‌ای به کابینت آشپزخانه می‌دهد و ظاهری مدرن را به ظاهر سنتی‌تر ارائه می‌دهد. هنگامی که با مواد اولیه معتبر مانند سنگ مرمر و بتن جفت می‌شود، یک محیط آشپزخانه بادوام ایجاد می‌کند که طبیعت کلاسیک و در عین حال از نظر پرداخت مدرن است.

آشپزخانه‌ای که با دست رنگ شده است را می‌توان سمباده زد و دوباره به رنگ انتخابی جدید رنگ آمیزی کرد راهی عالی برای بازسازی آشپزخانه شما بدون هزینه رنگ آمیزی کل اتاق‌ها.

رنگ‌های خنثی‌های جدید

رنگ‌های خنثی آرامش‌بخش، از سفید و عاج‌ای گرفته تا مایل به قهوه‌ای و خاکستری، هنوز هم انتخاب‌هایی هستند. رنگ‌های بی‌صدا و رنگ‌آمیزی همراه با مواد لمسی مانند چوب، حصیری و سنگ، می‌توانند فضایی آرام و گرم ایجاد کنند.

یکی از روندهای کلیدی که ما انتظار داریم امسال در آشپزخانه‌ها ببینیم، روندی آرام از رنگ‌های خاموش و خاکی که فضایی آرامش بخش را ایجاد می‌کنند. این انتخاب مسالمت آمیز از یک ظاهر طراحی، آرامش را تراوش می‌کند، در تضاد کامل با ماهیت چالش برانگیز و سریع زندگی مدرن است.

ذخیره سازی هوشمندانه و کاربردی

سیستم‌های ذخیره‌سازی که برای یک روکش ساده ضروری هستند، فضا را بدون تأثیر منفی بر ظاهر و سبک آشپزخانه به حداکثر می‌رسانند. شاهد افزایش تقاضا برای راه‌حل‌های هوشمندانه ذخیره‌سازی آشپزخانه بوده است، از جمله واحدهای بزرگ از نوع پیشخدمت که به زمان‌های سنتی‌تر بازمی‌گردند اما برای ارائه زندگی کاربردی‌تر و بدون درهم‌ریختگی به سبک مدرن‌سازی شده‌اند. کمدهای صبحانه پشت درب‌های جیبی نیز باعث کاهش شلوغی و حفظ زیبایی می شود زیرا وسایل روزمره آشپزخانه مانند کتری، دستگاه قهوه ساز و توستر را دور نگه می‌دارند.

راه‌حل‌های ذخیره‌سازی به سبک سایبان، از جمله فضای ذخیره‌سازی مبتکرانه که از سقف آویزان شده‌اند، در معماری مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به صاحبان خانه کمک می‌کند تا فضای آشپزخانه خود را بهینه کنند.

تمرکز روی قسمت‌های نشیمن یکپارچه، راه‌حل‌های ذخیره‌سازی در سطح پایین و ارتفاع کامل و بارهای صبحانه گسترده یا واحدهای جزیره‌ای است که به یک ایستگاه کاری فراگیر تبدیل می‌شوند، که با مناطق آماده‌سازی غذا و فضایی برای پخت و پز، غذاخوری و کارهای اداری در منزل کامل می‌شود.

قفسه آشپزخانه

قفسه آشپزخانه در مرکز توجه قرار گرفته است، زیرا جستجو برای دکور قفسه‌های شناور آشپزخانه 130 درصد افزایش یافته است. پیش‌بینی می‌شود که قفسه‌های آشپزخانه گوشه مورد علاقه جدید خانه باشند که با وسایل چشم نواز، ظروف شیشه‌ای رنگی و بشقاب‌های سفالی دست‌ساز طراحی شده‌اند.

کیت گیبسون، مدیر خرید، فروشگاه آشپزخانه و حمام در هابیتات می‌گوید: در حرکتی که از طراحی میز می‌گذرد، شاهد هستیم که افراد بیشتری ظروف تزئینی را انتخاب می‌کنند و از قفسه‌های آشپزخانه باز به‌عنوان قسمت دیگری برای نمایش قابلیت‌های طراحی خود استفاده می‌کنند. ظروف قابلمه چدنی با دست برنجی و ظروف طلایی لوکس، لوازم این فصل برای دستیابی به این روند شیک ظاهری در قفسه هستند.

آشپزخانه پایدار

گواهینامه‌های زیست محیطی یک نگرانی فزاینده برای صاحب خانه‌های مدرن است و همانطور که ما به تدریج بر پایداری و مواد با کیفیت در خانه تمرکز می‌کنیم، به طور فزاینده‌ای ساخت، طراحی و تحویل یک محصول را قبل از خرید در نظر می‌گیریم.

استفاده از مواد سازگار با محیط‌زیست در طراحی داخلی اخیراً شاهد رشد زیادی بوده است و ما در می‌یابیم که طبیعت خالص مبلمان ۱۰۰ درصد بازیافتی همچنان به آشپزخانه‌های الهام‌گرفته که پایدار و طراحی شده‌اند، کمک می‌کند.

مواد نسل دومی که بازیافت یا تقلید شده‌اند، جایگزینی عالی برای دستیابی به جدیدترین طرح‌های آشپزخانه بدون آسیب رساندن به محیط هستند. راه‌حل‌های لمینت برای این کار عالی هستند، با جلوه‌های فلزی و چوبی که در هنگام سبز شدن به همه‌کاره‌ترین گزینه‌ها تبدیل می‌شوند.